Thursday, December 9, 2010

Bupati Simalungun Bantah Suap Hakim MK

Are you looking for some inside information on mobil keluarga ideal terbaik indonesia? Here's an up-to-date report from mobil keluarga ideal terbaik indonesia experts who should know.
Jakarta, (tvOne)

Bupati Simalungun, Sumatera Utara, Jopinus Saragih membantah telah menyuap hakim Mahkamah Konstitusi (MK). Jopinus mengaku tidak mengenal siapa pun di MK kecuali mantan pengacaranya, Refly Harun.

If you don't have accurate details regarding mobil keluarga ideal terbaik indonesia, then you might make a bad choice on the subject. Don't let that happen: keep reading.

"Saya hanya kenal Refly Harun. Hanya bertemu sekali dan itu pun soal honor dia. Saya tidak pernah menyinggung soal uang MK," kata Jopinus saat diwawancara di Apa Kabar Indonesia Pagi di tvOne, Jumat (10/12/2010).

Jopinus melanjutkan, untuk itu dirinya merasa keberatan ketika disebut oleh Refly Harun menyuap hakim MK.

"Saya keberatan. Nama Baik saya dicemarkan. Saya akan laporkan Refly Harun ke polisi," kata dia.

It never hurts to be well-informed with the latest on mobil keluarga ideal terbaik indonesia. Compare what you've learned here to future articles so that you can stay alert to changes in the area of mobil keluarga ideal terbaik indonesia.

No comments:

Post a Comment